Customer Success Support

1 Position

Location

King Mongkut's University of Technology Thonburi (Bangmod Campus)

Responsibilities

  • Provide customer service, manage all tickets and keep updated with the team regularly by using technology fluently

  • Understand customer groups, analyze, synthesize information to find solutions to solve problems. Observe the customer stuff, analyze the pros and cons, develop work through models, audience testing, or related surveys

  • Working as an Agile Team

  • Project management (gather user requirements from the prospects/customers and document system specifications)

  • Coordinating with team leader in estimation effort

  • Liaison with other team members and customers in a professional manner

  • Responsible for maintaining an open and clear line of communication to the customer  (Teacher Professor and the other people that’s interested in our program)

  • Able to organize training and advice our tools, both online and offline. And able to apply many tools / software to be suitable for work

Qualifications

  • Demonstrated ETS keystone behaviors

  • Have experience in Customer Service or Customer Support (at least 1 year)

  • Excellent writing and conversation skills in both Thai and English language (clear, concise, and grammatically correct)

  • Experience in Relational Database Management System, MYSQL

  • Ability to use abstract reasoning, problem solving, planning, and analytical skills in: training, evaluation, and program development

  • T-shaped person, ability to work outside of core area (T-shaped Skills)

  • Requires effective interpersonal and oral communication skills for teaching and learning

  • Requires effective writing and oral communication skills to conduct meetings or training sessions, and to prepare reports that are clear, complete, comprehensive, and use good language

  • Highly organized and able to multi-task

  • Self-driven and proactive nature

  • High computer literacy and ability to learn new software

  • Passion for service and knowledge of customer success processes

Benefits and Welfare

  • Challenging Environment (ความท้าทายในการทำงาน เพราะการผลักดันระบบการศึกษาไม่เคยเป็นเรื่องง่าย)

  • Open Communication (อิสระในการแสดงออกทางความคิดเห็น)

  • Benefits of Job Rotation (โอกาสในการทดลองทำงานที่แตกต่างจากหน้าที่ของตนเอง)

  • Flexible Working Hours (ชั่วโมงทำงานที่ยืดหยุ่น)

  • Work from Home (ปรับโหมดการทำงานได้หลากหลาย ไม่จำเป็นต้องเข้าออฟฟิศทุกวัน)

  • Training / Books and Online Courses (การฝึกอบรม / สิทธิ์การซื้อหนังสือและคอร์สเรียนออนไลน์เพื่อพัฒนาทักษะ)

  • Relax Zone / Kitchen (พื้นที่สำหรับพักผ่อนหย่อนกาย / ห้องครัวสารพัดนึก)

  • Annual Health Checkup (ตรวจสุขภาพประจำปี)

  • Accident Insurance (ประกันอุบัติเหตุ)

  • Health Insurance (ประกันสุขภาพ)

  • Annual Trip / Team Party (ปาร์ตี้ปีใหม่ / ปาร์ตี้ประจำทีม)

  • Fitness (ห้องฟิตเนสสำหรับบุคลากร)

  • Library (ห้องสมุดมหาวิทยาลัย)

  • Parking permit (สติกเกอร์เพื่อจอดรถในมหาวิทยาลัย)

ส่ง Resume ของคุณมาที่

ets.hrteam@gmail.com

ตำแหน่งงานทั้งหมด

Career