Customer Success Support
1 Position
Location
King Mongkut's University of Technology Thonburi (Bangmod Campus) and Work from Home
Responsibilities
-
Provide customer service, manage all tickets and keep updated with the team regularly by using technology fluently
-
Understand customer groups, analyze, synthesize information to find solutions to solve problems. Observe the customer stuff, analyze the pros and cons, develop work through models, audience testing, or related surveys
-
Working as an Agile Team
-
Project management (gather user requirements from the prospects/customers and document system specifications)
-
Coordinating with team leader in estimation effort
-
Liaison with other team members and customers in a professional manner
-
Responsible for maintaining an open and clear line of communication to the customer. (Teacher Professor and the other people that’s interested in our program)
-
Able to organize training and advice our tools, both online and offline. And able to apply many tools / software to be suitable for work
Qualifications
-
Demonstrated ETS keystone behaviors
-
Have experience in Customer Service or Customer Support (at least 1 year)
-
Excellent writing and conversation skills in both Thai and English language (clear, concise, and grammatically correct)
-
Ability to use abstract reasoning, problem solving, planning, and analytical skills in: training, evaluation, and program development
-
T-shaped person, ability to work outside of core area (T-shaped Skills)
-
Requires effective interpersonal and oral communication skills for teaching and learning
-
Requires effective writing and oral communication skills to conduct meetings or training sessions, and to prepare reports that are clear, complete, comprehensive, and use good language
-
Highly organized and able to multi-task
-
Self-driven and proactive nature
-
High computer literacy and ability to learn new software
-
Passion for service and knowledge of customer success processes
Benefits and Welfare
-
Challenging Environment (ความท้าทายในการทำงาน เพราะการผลักดันระบบการศึกษาไม่เคยเป็นเรื่องง่าย)
-
Open Communication (อิสระในการแสดงออกทางความคิดเห็น)
-
Benefits of Job Rotation (โอกาสในการทดลองทำงานที่แตกต่างจากหน้าที่ของตนเอง)
-
Flexible Working Hours (ชั่วโมงทำงานที่ยืดหยุ่น)
-
Work from Home (ปรับโหมดการทำงานได้หลากหลาย ไม่จำเป็นต้องเข้าออฟฟิศทุกวัน)
-
Training / Books and Online Courses (การฝึกอบรม / สิทธิ์การซื้อหนังสือและคอร์สเรียนออนไลน์เพื่อพัฒนาทักษะ)
-
Relax Zone / Kitchen (พื้นที่สำหรับพักผ่อนหย่อนกาย / ห้องครัวสารพัดนึก)
-
Annual Health Checkup (ตรวจสุขภาพประจำปี)
-
Accident Insurance (ประกันอุบัติเหตุ)
-
Health Insurance (ประกันสุขภาพ)
-
Annual Trip / Team Party (ปาร์ตี้ปีใหม่ / ปาร์ตี้ประจำทีม)
-
Fitness (ห้องฟิตเนสสำหรับบุคลากร)
-
Library (ห้องสมุดมหาวิทยาลัย)
-
Parking permit (สติกเกอร์เพื่อจอดรถในมหาวิทยาลัย)